Protejați-vă împotriva atacurilor de phishing!

Protejați-vă împotriva atacurilor de phishing!

Recent, se întâmplă tot mai des ca persoane necunoscute să abuzeze de denumirea administrației financiare NAV (Administrația Națională Fiscală și Vamală a Ungariei)  și a altor autorități și să încerce să-i convingă pe clienții Băncii noastre să-și trimită datele personale de identificare bancară sau datele cardului bancar la adrese de e-mail frauduloase. Apoi, în posesia acestor date, infractorii inițiază tranzacții neautorizate din conturile bancare ale clienților noștri.

Pentru GRÁNIT Bank, prestarea serviciilor financiare digitale este o misiune specială, și banca acordă atenție deosebită asigurării unor multiple posibilități clienților ei pentru a-și păstra cardurile bancare în siguranță, prin sistemul său informatic care oferă un nivel înalt de securitate. Cu toate acestea, protecția împotriva atacurilor de tip phishing („pescuit de date”) necesită precauție și din partea clienților. Informăm clienții noștri că aceste site-uri false și frauduloase arată atât de asemănătoare cu site-urile oficiale încât ele pot induce în eroare, însă cu precauția și grija cuvenite, pot fi identificate elementele suspecte cu ajutorul cărora puteți înțelege dacă site-ul respectiv este autentic sau unul fraudulos menit să extragă datele. Astfel de semne suspecte sunt adresa neobișnuită a site-ului, greșelile gramaticale și de ortografie, formulări inexacte și neprofesionale. Recomandăm să verificați și linkul original, întrucât acolo puteți identifica sursa expeditorului mesajului.

PROTEJAȚI-VĂ ÎMPOTRIVA FRAUDELOR CU CARDUL!

Pentru evitarea fraudelor cu cardul și păstrarea cardului bancar în siguranță, recomandăm clienților noștri să folosească funcțiile de blocare (Lock) a cardului bancar și de setare a limitelor din aplicația Gránit eBank. Cardul bancar poate fi blocat cu funcția de blocare (Lock) în aplicație, și se poate activa numai înainte de plata efectivă, astfel încât să puteți exclude orice utilizare abuzivă a cardului bancar. De asemenea, se pot preveni eventualele abuzuri menținând limitele cardului bancar la 0 HUF și mărind valorile respective la suma dorită numai înainte de a retrage numerar sau de a efectua o achiziție cu cardul bancar. Vă recomandăm descrierile privitoare la instalarea și utilizarea aplicației mobile a Băncii (eBank) pe care le puteți găsi pe pagina băncii noastre, făcând clic pe linkul https://granitbank.ro. Prin utilizarea aplicației eBank, vă puteți păstra banii în siguranță sporită și puteți urmări, respectiv controla permanent soldul bancar.

CE ESTE DE FĂCUT ÎN CAZURILE SUSPECTE:

  • Administrația financiară NAV sau alte autorități ale statului nu vă cer niciodată datele cardului bancar. Vă rugăm ca în astfel de situații să anunțați serviciul pentru clienți al Băncii!
  • Dacă primiți un e-mail sau un mesaj prin care vi se solicită să furnizați datele dvs. de identificare pe care le folosiți pentru serviciile Băncii, făcând clic pe un link dintr-un e-mail sau apelând un număr de telefon, vă rugăm să nu dați curs niciodată acestor solicitări. În schimb, contactați imediat serviciul pentru clienți al Băncii!
  • Vă recomandăm ca indiferent de sursa de la care primiți o știre sau mesaj în legătură cu vreun serviciu, întotdeauna vizitați mai întâi canalul de comunicare sau pagina oficială a autorității respective și verificați pe acel canal sau pagină informațiile primite prin mesajul suspect.
  • Dacă browserul dvs. semnalează o eroare de certificat pe pagina de web a NetBank, vă rugăm să informați imediat serviciul pentru clienți al Băncii!
  • Dacă totuși v-ați furnizat datele de identificare răspunzând la un e-mail sau SMS primit în mod fraudulos în numele Băncii, modificați sau blocați cât mai repede dispozitivele respective și cereți informații de la serviciul pentru clienți al Băncii!

TELEFON SERVICIU CLIENȚI

Servicii bancare prin telefon non-stop

Număr de telefon: +36 1 510 0527; +36 70 960 9871

Program, ora Budapestei:

Administrație completă:

Luni - vineri:  8:00 - 21:00

Gestionare de urgență*:

Luni - vineri:  21:00 - 8:00

Sâmbătă, duminică și sărbători legale: 0:00 - 24:00